Кръгла маса „Изграждане на устойчиви бизнес модели за публикуване в интернет“
Разглеждате снимки от Кръгла маса „Изграждане на устойчиви бизнес модели за публикуване в интернет“
Вижте пълен текст на Кръгла маса „Изграждане на устойчиви бизнес модели за публикуване в интернет“
През последните години издателската индустрия претърпя изключително голяма динамика, наложена й от развитието на технологиите, посочи доц. Борисова. Дигиталният пазар и дигиталната среда предизвикаха формиране на нови субекти, на нови платформи за използване и разпространение, на нови бизнес модели. Тези въпроси ни провокираха да организираме днешната кръгла маса. Освен да изясним статута на издателя, добре би било да дискутираме и дали системата на авторското право отговаря на всички нови технологии, очерта проблемните въпроси ръководителят на катедрата.